"Сейсмикалық дайындық – ең маңызды іс-шаралардың бірі" "Сейсмотренировки-это одно из важнейших мероприятий" » №31 мектеп
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№31 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7272) 57-08-68
Есепші бөлімі:
+7(7272) 57-08-69
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Сейсмикалық дайындық – ең маңызды іс-шаралардың бірі" "Сейсмотренировки-это одно из важнейших мероприятий"
23
қыркүйек
2022

"Сейсмикалық дайындық – ең маңызды іс-шаралардың бірі" "Сейсмотренировки-это одно из важнейших мероприятий"

Сейсмикалық дайындық – ең маңызды іс-шаралардың бірі.
Жер сілкінісі кенеттен болады. Өкінішке орай, ғылым әзірге жер сілкінісінің болған уақыты мен эпицентрін дәл болжауға қабілетті емес. Сондықтан алдын ала дайындық шараларын әзірлеп, жүзеге асыру керек, жер сілкінісі кезінде студенттерге, педагогикалық қызметкерлерге және қызмет көрсетушілерге іс-әрекет барысын ойластыру қажет. 
Дайындық іс-шаралары
Мектептің азаматтық қорғаныс жоспарының бөлімінде жер сілкінісі кезінде мұғалімдердің, оқушылардың және қызмет көрсету қызметкерлерінің іс-әрекеті жан-жақты әзірленуі керек.
Мектеп аумағындағы дәліздердің, баспалдақ торларының, авариялық (негізгі) шығулардың және қауіпсіз орындардың суреті бар оқушыларды мектеп қабаттарынан шығару схемаларын көрнекті жерлерге дайындап, ілу.
Дәліздер, өтпе жолдар, баспалдақ алаңдары және апаттық шығулар әртүрлі мүліктерден толығымен босатылып, бос ұсталады. Оқу уақытында апаттық есіктер тек болттармен (ілмектермен) жабылуы керек.
Бастауыш сыныптар мектептің бірінші қабаттарында, оның ішінде 1-2 сыныптарда апаттық (негізгі) шығуларға жақынырақ орналастырылуы керек.
Барлық сыныптар үшін апаттық (негізгі) шығуларға бағыттарды тағайындаңыз. Барлық оқушылар жер сілкінісі кезінде қандай дәлізбен жүріп жатқанын және қандай авариялық (негізгі) есіктен өтетінін білуі керек.
Сыныптағы әрбір оқушы үшін дүмпулерді күту үшін салыстырмалы түрде қауіпсіз орынды анықтаңыз. Бұл астананың ішкі қабырғалары, бөлмелердің ішкі бұрыштары, тірек бағаналарының астындағы орындар, берік үстелдер (үстелдер), есік ойықтары.
Барлық сыныптарда шкафтарды жүк көтергіш қабырғаларға мықтап бекітіңіз, үстіңгі сөрелерден ауыр және шыны заттарды алыңыз, люстралар мен шамдарды бекітіңіз.
Қыста киім сөрелері сыныптарда жақсы жабдықталған.
Оқушылардың мектептен ұйымдасқан түрде шығуы үшін мұғалім (сынып жетекшісі) сынып бағанында тәртіпті сақтау үшін көмекшілерді тағайындайды. Екінші және үшінші қабаттарда баспалдақ алаңдарында жауапты адамдар тағайындалады.
Барлық студенттермен, оқытушылар құрамымен және қызмет көрсетуші персоналмен бірге жер сілкінісі кезіндегі іс-әрекеттері туралы жадынамаларды, буклеттермен танысыңыз.
Сейсмикалық қауіпті аймақта орналасқан барлық типтегі жалпы білім беретін мектептерде жалпы мектепішілік сейсмикалық оқыту тоқсанына кемінде бір рет өткізілсін (Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 30.09.93 ж. No 969 қаулысы).
Жалпы мектепішілік сейсмикалық оқу-жаттығуды өткізудің мақсаты – білім беру мекемесінің жер сілкінісі кезінде азаматтық қорғаныс іс-шараларын жүргізуге дайындығын тексеру.
Жалпы мектептік сейсмикалық дайындықтың бастығы директор – мектептің азаматтық қорғаныс бастығы болып табылады.
Сыныптарда оқушылармен сейсмикалық жаттығулардың жетекшілері сынып жетекшілері болып табылады.
Жалпы мектептік сейсмикалық оқуға дайындық
Дайындық кезеңінде «Мектептік сейсмикалық оқу-жаттығуды дайындау және өткізу туралы» бұйрық және оны дайындау және өткізу жоспары әзірленеді. Сынып жетекшілері жер сілкінісі кезінде оқушылардың іс-әрекеттерін пысықтау үшін сабақтарды (жаттығуларды) өткізудің жеке жоспарларын жасайды.
Бұйрық жалпы мектептік сейсмикалық оқуға дейін бір айдан кешіктірілмей шығарылады. Ол сейсмикалық дайындықтың күнін, қатысушылардың құрамын және оларды дайындау тәртібін, оқу аудиториясында оқу мерзімін, материалдық қамтамасыз етуді, қауіпсіздік шараларын анықтайды. Бұйрықты азаматтық қорғау бастығы – мектеп директоры әзірлеп, алдын ала орындаушыларға жеткізеді.Жалпы мектептік сейсмикалық оқуды дайындау және өткізу жоспары дайындық шараларын, әзірленетін мәселелердің барысы мен ретін анықтайтын негізгі оқу-әдістемелік құжат болып табылады. Ол тақырыпты, оқу мақсаттарын, сейсмикалық дайындықтың уақытын, оқыту мәселелерін, өткізілетін іс-шараларды көрсетеді. Одан әрі сейсмикалық дайындық курсы кесте түрінде берілген, онда басшының жұмысының реті мен мазмұны, кіріспе (бұйрық) мазмұны және оқу жұмысын әзірлеу кезінде тыңдаушылардың мүмкін болатын әрекеттері көрсетіледі. іс.
Жалпы мектепішілік сейсмикалық оқу-жаттығуды дайындау және өткізу жоспарын азаматтық қорғау штабы әзірлейді, оған азаматтық қорғау штабының бастығы – мектептің бас мұғалімі қол қояды және ҮЕҰ-ның – директорының бекітуіне ұсынады. өткізілгенге дейін 20 күннен кешіктірмей мектепке.
Мектептің педагогикалық ұжымымен сейсмикалық дайындықты мектептегі демалыс кезінде сол жоспар бойынша іс жүзінде өткізу ұсынылады. Оларды ҮЕҰ – мектеп директоры азаматтық қорғаныс штабының бастығы – мектептің бас мұғалімі және ҰБТ педагог-ұйымдастырушысымен бірлесіп ұйымдастырады және жүргізеді.
Әр сыныпта жалпы мектепішілік сейсмикалық оқу-жаттығу жұмыстарын жүргізбес бұрын сынып жетекшілері жер сілкінісі кезіндегі оқушылардың іс-әрекеттерін пысықтау бойынша сабақтар (тренингтер) жүргізеді.
Сейсмотренировки-это одно из важнейших мероприятий.
Землетрясение происходит внезапно. К сожалению, пока наука не в состоянии точно предсказать время совершения и эпицентр землетрясения. Поэтому необходимо заранее разработать и провести подготовительные мероприятия, продумать порядок действий учащихся, преподавательского состава и обслуживающего персонала во время землетрясения.
Подготовительные мероприятия
В разделе плана ГО школы должны быть подробно разработаны действия преподавателей, учащихся и обслуживающего персонала во время землетрясения.
Подготовить и вывесить на видных местах схемы вывода учащихся с этажей школы с нанесение на них коридоров, лестничных клеток, аварийных (основных) выходов и безопасных мест на территории школы.
Коридоры, проходы, лестничные клетки и аварийные выходы полностью освободить от различного имущества и держать их свободными. В учебное время аварийные двери должны быть закрыты только на засовы (крючки).
Начальные классы разместить на первых этажах школы, в том числе 1-2 классы разместить ближе к аварийным (основным) выходам.
За всеми классами закрепить пути движения к аварийным (основным) выходам. Все учащиеся должны знать: по какому коридору они двигаются и в какую аварийную (основную) дверь выходят в случае землетрясения.
Для каждого ученика в классе определить относительно безопасные места, где следует переждать толчки. Это – капитальные внутренние стены, внутренние углы комнат, места под опорными колоннами, прочные парты (столы), дверные проемы.
Во всех классах шкафы надежно прикрепить к несущим стенам, тяжелые и стеклянные предметы убрать с верхних полок, закрепить люстры, светильники.
В зимнее время вешалки для верхней одежды лучше всего оборудовать в классах.
Для организованного выхода учащихся из школы учитель (классные руководитель) назначает помощников для поддержания порядка в колонне класса. На вторых и третьих этажах назначаются ответственные на лестничных клетках.
Со всеми учащимися, преподавательским составом и обслуживающим персоналом изучить памятки, буклеты по их действиям при землетрясениях.
В общеобразовательных школах всех типов, расположенных в сейсмоопасном регионе, не реже одного раза в квартал должны проводиться общешкольные сейсмотренировки (Постановление Кабинета Министров республики Казахстан № 969 от 30.09.93 г.)
Целью проведения общешкольной сейсмотренировки является проверка готовности учебного заведения к выполнению мероприятий ГО при землетрясениях.
Руководителем общешкольной сейсмотренировки является директор - начальник ГО школы.
Руководителями сейсмотренировок с учащимися в классах являются классные руководители.
Подготовка к проведению общешкольной сейсмотренировки
В подготовительный период разрабатывается приказ «О подготовке и проведении общешкольной сейсмотренировки» и план ее подготовки и проведения. Классными руководителями составляются частные планы по проведению занятия (тренировки) по отработке действий учащихся при землетрясении.
Приказ издается не позднее, чем за месяц до проведения общешкольной сейсмотренировки. В нем определяют день проведения сейсмотренировки, состав участников и порядок их подготовки, сроки проведения тренировок в классах, материальное обеспечение, меры безопасности. Приказ разрабатывается начальником ГО – директором школы и доводится до исполнителей заблаговременно.
План подготовки и проведения общешкольной сейсмотренировки - основной учебно-методический документ, определяющий подготовительные мероприятия, ход и последовательность отрабатываемых вопросов. В нем указывается тема, учебные цели, время проведения сейсмотренировки, учебные вопросы, проводимые мероприятия. Далее ход сейсмотренировки излагается в виде таблицы, в которой указываются порядок и содержание работы руководителя, содержание вводных (распоряжений) и возможные действия обучаемых при отработке учебного вопроса.
План подготовки и проведения общешкольной сейсмотренировки разрабатывается штабом ГО, подписывается начальником штаба ГО – завучем школы и представляется на утверждение НГО – директору школы не позднее, чем за 20 дней до ее проведения.
С преподавательским составом школы сейсмотренировки рекомендуется проводить в ни школьных каникул практически, по такому же плану. Их организует и проводит НГО – директор школы совместно с начальником штаба ГО – завучем школы и преподавателем-организатором НВП.