" Оқушылардың өзін-өзі басқару күніне дайындық бойынша мектеп парламентінің отырысы" "Заседание школьного парламента по подготовке ко Дню Дублера"
Оқушылардың өзін-өзі басқару күніне дайындық бойынша мектеп парламентінің отырысы
2022 жылдың 30 қыркүйегінде біздің мектепте Республикалық оқушылардың өзін-өзі басқару күні өтеді. Бүгін 16 қыркүйек күні мектеп тәлімгері Нұқатай Перизат мектеп Парламентінің белсенді мүшелерімен аталмыш іс-шараға дайындық бойынша жиын өткізді.
Дублер күнінің мақсаты – мектептегі өзін-өзі басқару жұмысын жандандыру, жеке тұлғаның көшбасшылық қасиеттерін ашу және оқушылардың ұйымдастырушылық қабілеттерін жүзеге асыру.
Оқушылардың өзін-өзі басқару күннің тапсырмалары:
- Оқушыларды белсенді қоғамдық өмірге және мектепті басқаруға тарту
- Оқушылардың бойында жауапкершілік сезімін, бір-біріне деген дұрыс көзқарасты, қарым-қатынастың іскерлік стилін қалыптастыру;
- Барлық параллель студенттер арасындағы ынтымақты нығайту;
- Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту;
- Оқушылардың бойында жауапкершілік сезімін, бір-біріне деген дұрыс көзқарасын, қарым-қатынасының іскерлік стилін тәрбиелеу;
- Оқушылардың шешендік өнердегі шығармашылық тәжірибесін дамыту;
- Оқу-тәрбие процесінің кері байланысының жаңа формаларын ұйымдастыру, мектептегі оқу-тәрбие процесінің жағдайын оқушылар мен мұғалімдердің жан-жақты бағалауы.
Заседание школьного парламента по подготовке ко Дню Дублера
30 сентября2022 года в нашей школе будет проходить Общереспубликанский День Дублера. Сегодня 16 сентября вожатая школы Нұқатай Перизат провела с активом школьного Парламента заседание поподготовке этого мероприятия.
ЦельДнядублера: активизация работы школьного самоуправления, раскрытие лидерских качеств личности и реализация организаторских способностей обучающихся.
Задачи Дня дублера:
- Вовлечение обучающихся в активную общественную жизнь и управление школой
- Формирование у обучающихся чувства ответственности, корректного отношения друг к другу, делового стиля взаимоотношений;
- Укрепление содружества между обучающимися всех паралелей;
- Развитие у обучающихся творческих способностей, коммуникативных навыков общения;
- Воспитание у обучающихся чувства ответственности, корректного отношения друг к другу, делового стиля взаимоотношений;
- Развитие у обучающихся творческих опыта публичных выступлений;
- Организация новых форм обратной связи образовательного процесса, комплексная оценка обучающимися и педагогами состояния образовательного процесса в школе.